right here

vill man "följa mitt liv" får man varva mellan blogg.se & bilddagboken :) för det är inte alltid jag orkar skriva på båda ställen. men jag ska försöka, som jag brukar säga. haha..

det är inte så svårt. hejhejhejemma på både bilddagboken & bloggen.

just nu sitter jag bara här och lyssnar på musik & snokar runt lite.. funderar på o gå ner och fixa håret och borsta tänderna sen är jag helt klar. vad som händer sen återstår och se! i eftermiddag blir det fortsättning (hos bror) på freddes tatto som han började på igår..

imorgon blir det skola och förmodligen krök någonstans på kvällen. med min fredrik.... min fredrik. det ordet klingar bra i mina öron :) *blink* min. min. MIN. MIIIIN.du & jag. OSS. mihihi

ha det förjävla bra, för det tänker jag ha.
you know you love me, xoxo
hahaha


Kommentarer
Postat av: Caroline

Emma, jag är glad för din skull att är du är lycklig. Vet du vad? Jag har länkat din blogg på min blogg så nu läser nog fler din blogg ;) ha det bra. Puss

2009-01-05 @ 12:22:52
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0