uppdatering

då var det dags för en sådan igen ja.. fast jag egentligen varken har orken eller lusten till det. men jag känner mig lite snål som uppdaterar så sällan, får väl börja skärpa mig nu.. vilka läser by the way?

kortfattat & bra - har varit med fredrik sen i måndes, mysigare och bättre kille får man leta efter! och jag har turen som får vara tillsammans med honom... im a lucky girl....

har varit i köket både måndag & tisdag, dags och börja sköta sig nu antar jag.. var inte på någon lektion idag, hade två st men sov lite längre och struntade i idrotten, sen glömde jag helt av svenskan när typ halva lektionen hade gått, så då kändes det inte lönt & störta in där som en idiot....

ingen skola i morgon, blir jobb i stället.. på malmborgs. jobb på lördag också, & dagen innan julafton o nyår. så lite pengar blir det ju i januari iallafall... och det är ju alltid härligt med lite extra inkomst tycker jag.

nu ska jag sitta här en stund till sen ut & gåååå....
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0