fest

fest igår var det ja, sebbe fyllde år... 22? om jag inte minns helt fel. och självklart var jag sist att få reda på att det var en "födelsedagsfest" vi skulle på.. så det fick bli lite ihop plock på ica :P haha, chokladlådor o sånt funkar alltid..

trevligt var det iaf! lite annat folk än vanligtvis, och det är ju alltid kul med lite förnyning, eller ja förnyande eller vad det nu än heter. jag blev iallafall ganska bra på det, och vi stack hem vid tre nångång.. hem och somnade direkt... 

vaknade i morse (av att en söt liten pojke skickade sms och väckte mig ;) ) och mådde ovanligt bra faktiskt (: kände mej lite dizzy till en början men det gick snabbt över när man fick sig lite vatten och en dusch. sen har jag i princip gjort igenting idag, duschat, sminkat mig, fixat håret fixat naglar, städat rummet.. suttit vid datorn, ja sån där "jag själv tid" eller vad man kan kalla det.. :)

just nu sitter jag bara o har allmänt tråkigt, mamma o dom är iväg o handlar julpynt o sånt, haha. det blir tydligen en vit gran igår! fränt...

ikväll kommer förmodligen min sötnos hit. miss u when u aint with me...

annars har jag ingenting mer intressant o berätta. bilder från igår kommer, batteriet räckte inte jättelänge men det blev en del bilder iallafall. men självklart glömde lilla jag min kamera hemma hos sebbe... klantig som jag är. (:

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0