halleluhja moment

Haha, då har man äntligen fått en blogg fixad. enkel & bra - precis som jag vill ha den. tack monka! du är guld värd :) men jag kan ju tillägga att jag inte riktigt gillar dom dära fula cypernbilderna på mitt face här uppe i bloggen ^-- men jag vänjer väl mig... :)

jadu, vad ska man nu skriva om? var ett bra tag sen nu.
dagen idag har ju varit så oootroligt händelserik, verkligen! har vatt en stund i skolan, lika tråkigt som vanligt men något intressant händer där väl alltid... efter det stack jag hem en stund & sen ner en sväng och sola, mys, och brännan börjar bli bra nu :) hihi

& nu ikväll har det väl blivit mest dator. skulle egentligen iväg men det blev ändrade planer...

imorgon är det öppet hus på skolan, vilket låter väldigt tråkigt vilket innebär att jag inte ska dit. so im free! ska till ishallen med grabbsen istället..


you make my heart go ting-aling-aling <3 ja, du!


Kommentarer
Postat av: Monika

så lite så.. =) och du gillar visst bilderna på dig själv.. DU ÄR JÄTTE SÖT....:)

2008-11-13 @ 12:04:06
URL: http://www.MonikasBlogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0