hej

torsdes till fredes sov sötnosen här, vi käka på viking & sånt sen va vi här o kolla på film.. har jag för mig? ^^, sen var han ledig på fredan så vi låg kvar & jag sket i skolan :) sen stack han hem med tre tåget....

sen festade jag igår hemma hos sis. inte så mycket folk, men det blev en fylla iaf & det slutade inte särskilt bra. synd att det skulle bli som det blev.... jag vet att vi kan festa på samma ställe utan & tjafsa och det vet du med så varför börjar vi överhuvudtaget? you tell me. iallafalll.. så körde robban & victor mig till nånstans utanför asmundtorp igår natt så hämta vi fredde så kom han hit & sov... mys!

& idag låg vi mest hela dan förutom när vi va på viking & käka :P sen stack han hem med åtta tåget.....

ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. typ suttit vid datorn, lyssnat på musik, snackat skit och laddat upp massa gamla bilder på bilddagboken i brist på saker & göra. det är igentligen skrämmande vad länge man kan sitta vid datorn.. jag har nog suttit här sen åtta nu....

så nu funderar jag på & gå och lägga mig.

men innan jag gör det måste jag tillägga att jag pallar inte att en massa fjortisar jag inte ens känner ringer mig o hittar på en massa, förhelvete....... lägg ner.

ciao

Kommentarer
Postat av: hajsan

Efter 400 poäng får man presentkort på h&m eller gina tricot, du får 50 poäng om du blir medlem på länken! =)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124597

2008-12-02 @ 18:38:32
Postat av: Carro

Orka att dom ringer dig? :S Har det med Fredrik att göra eller? Säg bara till dom att dra åt helvete :P

2008-12-08 @ 10:37:12
URL: http://carrodapimpiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0