hold my hand

baby I promise you that I'll do all I can.... akon <3 love that song!

varit i skolan idag, fixat med lite grejer.. fått lite grejor gjort. så nu är det väl ur världen hoppas jag. för jag orkar verkligen inte med sånt trams längre, känner mig lite för gammal för sånt nu.... så ligger det till iaf!

träffade sötnosen liten stund i skolan också, blir glad så fort jag får se dig! du är bra <3

skola i morgon. jag måste fan sköta mig nu.. känns som att jag redan har kommit en del efter i alla ämnen. måste prata med serveringsläraren också... förklara för henne att vi nog missuppfattat varandra duktigt för att någon glappat & ljugit för mycket. men det ska nog lösa sig, hoppas jag iaf...

ikväll blir det lungt.. film eller nåt. kanske en långrunda med paula o hundarna? eller nåt annat? vi får se.. 

tråkigt & sova utan dig :(

byeee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0