jag vill ha sommar

ja, det är inte ens vinter ännu och jag vill redan ha sommar igen! denna kylan kan vi slänga nånstans tycker jag.

fredags blev det fest hos sebbe - vilket jag redan har berättat om

lördes kväll åkte jag hem till sötnosen, vi tog bara det lungt och kollade på film. alltid mysigt! på söndag förmiddag kom macki & hämta oss också åkte vi till ishallen... grabbsen åkte i nån timmar sen började alla dra sig hemåt och freddes styvpappa hämtade oss. hem till honom, han duschade & så sen tog vi buss och tåg hem till mig. också sov han hos mig inatt. mysigt och ha dig här sötnos....

skola en liten stund idag, skulle prata med syon om servering men givetvis var hon inte där. så jag stack hem igen. imorgon blir det nog ingen skola, känns inte lönt att dra dit när jag ändå inte går på serveringen.. men på onsdag är det skola som vanligt igen! skärpning nu..

just nu för tillfället har jag bara allmänt tråkigt sitter & kollar på lite tatueringar. sjukt sugen på & göra nåt lite större, typ i svanken eller på revbenen eller nåt sånt, fast hos en riktigt grym tatuerare! så det får väl bli nångång när man har mycket pengar... haha :)

sugen på att färga håret är jag också.. men jag är för rädd för att färga det blondt :P & brunt hade jag innan... haha.

nä nu ska jag kila. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0