love?

im here, again..
hemma från landskrona & ishallen. måste säga att det var faktiskt ovanligt mycket folk i ishallen idag, hrmff.... totalt stendött rättare sagt! men det var underhållande & kolla på johan och fredde när dom trillade hela tiden... amatörer ;) haha


inte trodde jag att två månader efter en bruten förlovning skulle jag kunna känna såhär. men jag hade tydligen fel. jag är kär igen. upp över öronen förälskad! och härligt är det. finns det något mer underbart än den där pirrande känslan i magen? känna hur man blir alldeles varm i hela kroppen när man ser eller hör personen prata... mysig känsla!

iallafall, jag tycker om DIG/honom jättemycket. du är en helt underbar kille och allt känns så himla bra när jag är med dig... du gör mig glad :)

nu undrar ni säkert vem det är jag pratar om. men det får ni lista ut själv :) låt fantasin flöda! ohyes

nä om man skulle ta sig en dusch?
hade varit ganska skönt
ja, det gör jag
ba bye



myyyyyysbild från när jag bodde i lund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0