sweet friday

igår blev det lite krök hos sebbe... victor, jesper, elin & danne hämtade mig vid halv nio tiden nångång & då stack vi in till lund och hem till sebbe. kul att se er alla igen, eller rättaresagt alla var ju inte där men dem flesta iallafall :) hade saknat dem en del faktiskt. träffade också lite folk jag inte träffat förut, alltid skoj!

drack inte speciellt mycket, mest för sällskapets skull.. men jag hade trevligt ändå :) roligast var nog att se brorsan på glatt fest humör också, det är inte ofta man får göra det.... :)

hursomhelst, helt plötsligt dyker emma hansson in hos sebbe med lite kompisar från ingenstans (syskonens gamla barndomskompis) haha, så kul när hon skulle hälsa på mig, sån chock hon fick när jag sa att jag var jag. kände inte igen mig för fem öre :) lite kul....

var hemma nångång vid kvart i fyra. somnade så fort jag la huvudet på kudden i princip....

ikväll ska jag träffa sötnosen. längtar redan efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0