4 days to go

om 4 dagar fyller jag då 18... men om 3 dagar blir det fest och utgång :D (efter tolv) och härligt ska det bli! hoppas kvällen blir precis som jag hoppas på att den ska bli..

i söndes var jag och fredde på centersyd som jag nämnde i ett tidigare inlägg att vi skulle (?) köpte en ny kjol, tights och två nya par pumps. skitsöta var dem.. funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig på fredag, men det kommer att kombineras med någon av de nya skorna iallafall, så mycket vet jag :)

igår var jag först i skolan, sen hade jag och fredde följe hem till mig. kollade på tv lite och satt vid datorn, sen åkte in till landskrona för han skulle på tandläkarkontroll. när han var färdig, hämtade hans mamma oss och körde oss hem till kävlinge igen... också stack vi till träningen. kände mig inte alls sugen först, men jag tränade sen ändå.. :)

idag har jag varit i skolan, max två timmar ungefär.. sen började jag må skitilla, blev yr och började skaka. kändes skitkonstigt, så en av mina lärare körde mig hem... lite snällt. det känns bättre nu iallafall, tror jag har fått i mig för lite järn...

whatever, ska iallafall möta älskling vid stationen vid tolv så ska vi åka till lund & köpa en skjorta till honom. sen blir det väl träning. i guess. enformigt liv ibland känns det som...

en ny "sanning om mig" kanske vi ska ta?

jag är riktigt svartsjuk. eller, både och. om någon ljuger för mig eller får mig att känna mig osäker, så får jag ett behov av att kontrollera personen. kanske för att jag inte litar på honom/henne. det är jättejobbigt faktiskt. även om jag aldrig blivit, "dumpad" eller lämnad, så är jag det ändå. ibland kan det ju bero på att man e jätterädd för att bli dumpad, och dels är det väl så. men vad kan det vara hos mig? jag har ju ingen direkt erfarenhet av att ha blivit dumpad, men ändå är jag svartsjuk. (på ett normalt plan) inte sån där psyko-svartsjukegrej där man låser in sin pojkvän för omvärlden. haha.

aja. kanske inte så rolig sanning meh, vafan :)
se ya



Kommentarer
Postat av: Carro

Då är vi båda svartsjuka! Som du nog säkert redan vet :P haha



Men än så länge är det lugnt med Linus :) Skönt!



Sköt om dig, Emma & hoppas din Fredag blir super bra <3

2009-04-21 @ 22:56:36
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

svar till carro : tack, det hoppas jag också :D <3

2009-04-22 @ 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0