baaaad

idag har jag varit skolan, fast dock inte varit på några lektioner. *ajabaja* fan, jag lovade mig själv att jag skulle sköta mig nu. skärpning i morgon.

sen har vi kommit på en väldigt tråkig sak. fredde har inget leg tills på fredag. vi skulle ringa tillbaka till breeze (nattklubben) och prata med dem imorgon, och funkar det inte med hans gamla gamla pass så är vi körda. så får det bli hemmafest i stället på min 18års dag - wiiiiiie! men vi får hoppas på det bästa iallafall...

kom hem för en liten stund sen, har varit på vikenbadet och badat med älskling, paula & victor. inte speciellt skoj bad, och det var ju väldigt mycket folk och simlektioner där.. men det var skönt och få sig ett dopp och framförallt skönt och basta.... love it!

imorgon är det skola sen träning tror jag. städa rummet behövs också..... tyvärr. nä nu ska jag kolla på du är vad du äter. hejsålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0