bebis

satt och tänkte på igår att jag faktiskt inte nämnt min mamma så mycket här i bloggen på sistone. och hon är ju faktiskt höggravid. en liten pojke ska hon få, en lillebror till oss :) känns sjukt konstigt, har inte fattat det än trots att det bara är så lite tid kvar. ett syskon till? känns helknas. men ändå jättekul :)

fick reda på en mindre rolig sak häromdan bara. han ligger i säte, upp och ner, så då finns risken att om han inte vänder sig tills ultraljudet nästa vecka blir det kejarsnitt vid förlossningen eftersom man inte längre för föda ut barn med benen före. och eftersom mamma e lite smått rädd för kejsarsnitt och alltid har fött vanligt förut, så känns det lite tråkigt för hennes skull. :/ och självklart lite för mig med, eftersom hon är 43 år gammal och riskerna e ju större då. bara allt går bra med henne är jag nöjd.

men iallafall, så är hon beräknad till 15 juni, MEN om det blir kejsarsnitt, ska hon ha redan om 6 veckor. och det är helt sjukt snart. iv'e gotta prepare for god sake! haha

sitter och käkar lite filmjölk. ska sminka mig nu tänkte jag, sen ska jag och älskling bege oss till skolan. och efter skolan ska jag till banken. IGEN. känns som det är det enda jag gör. nä, nu överdrev jag. haha

tjao sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0