Dags igen?

Dags för ett nytt bloggförsök - får se hur länge det räcker denna gången :)

vaknade i morse 06.10 av att klockan ringde - för att fredde skulle upp och jobba
intalade mig själv att jag inte ens hade vaknat och knep ihop ögonen och försökte somna om igen.... men icke! det gick helt enkelt inte. låg iallafall kvar i värmen och studerade honom när han gjorde vid sig... :) sen tänkte jag, att jag likabra kunde ta en morgonpromenad vid halv åtta när han ändå skulle gå till tåget... så jag följde honom och sen promenerade jag vidare, och nu är jag hemma och har precis käkat frukost.. :)

ja vad har annars hänt den sista tiden?
för några veckor sen var ju allt heeelt totalt upp o nervänt, mådde inte alls bra. men efter operationen och allt så känns det faktiskt betydligt bättre både fysiskt och psykiskt nu. ritkigt skönt! känner också att allt börjar ordna upp sig nu, har börjat skolan igen och ska sköta mig, få tillbaks studiebidraget förhoppningsvis, göra syntest idag och sen skicka in papperna så att jag snart kan skriva in mig på körskolan :), börjat träna och äta bättre, gått ner 5 kg på två veckor... så jag är helnöjd! kan inte bli bättre :)

dessutom - om 17 dagar fyller jag arton, då blir det ös :)

men, som sagt.
idag, och onsdag torsdag jobbar min älskling. så idag när han har slutat ska jag hem till honom i asmundtorp... får se vad vi hittar på för trevligt :) så e de, nu hade jag nog inte mer & säga... ciao :)


There's hope, it doesn't cost a thing to smile, you don't have to pay to laugh, you'll better thank god for that...



Kommentarer
Postat av: Carro

Wiiie, emma har börjat blogga igen. Det gillar Caroline :D:D:D

2009-04-07 @ 11:19:40
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

du ser bättre ut innan när du inte gick ner.

2009-04-07 @ 13:07:42
Postat av: Emma

du ser bättre ut när du inte gick ner? vad är det för svenska? :P vem är du förresten?

2009-04-07 @ 17:32:52
Postat av: Anonym

menar att du såg bättre ut, när du inte fick ner i vikt, orka smala tjejer =P

2009-04-16 @ 19:28:05
Postat av: Anonym

menar att du såg ut bättre ut innan än vad du gör nu, palla smala tjejer =P

2009-04-16 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0