everybody looking for that something..

och det har definitivt jag hittat! 5 månader idag :) du betyder så mycket för mig fredde.......

i morse blev det en lång runda, kunde inte somna om igen... på vägen hem köpte jag bullar till mamma o älskling. sen fixa jag frukost, och sen gick vi o fiska med victor och paula. fick typ 20 mörtar, minst. haha :) men jag tröttnade ganska snabbt idag så jag gick hem en timme innan dem.

fixade ett cv som jag ska skicka iväg till lite ställen nu... måste fan ha ett sommarjobb alltså. hur ska jag annars klara mig? det är så mycket man vill ha och göra men det går inte utan pengar serru... tyvärr.

vid fyra tränade vi och när vi kom hem blev det käk. och nu sitter vi här. en vid datorn och en vid tvn :) hihi. vad kan man göra en fin kväll som denna? nårra förslag?

valborg på torsdag... jobbar extra på malmborgs på fredan.. inventering. ush. så det blir väl ett lugnt valborg, men pengar e ju alltid gött... man får ju prioritera som man brukar säga.

nu ska jag göra något vettigt.
sarvi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0