fort?

känns som lovet går undan, eller det är kanske bara jag? det var ju nyss fredag.


igår var vi i asmundtorp... var ute ett tag och snackade lite sen begav vi oss hem till robin... satt i hans källare och spela poker, ganska trevligt faktiskt :) det var jag och fredde, emelie & oliver, izza (?) och beatrice, daniel och natha, också robin då såklart! sen gick några men vi stannade och tog bussen hem vid elva :) (sjuuukt kallt det är i deras källare btw, riktigt skönt det var och komma hem och krypa ner under täcket!)

när vi kom hem satte vi på en film men jag somnade nästan direkt.
jag somnar 8 gånger av 10 när vi ska kolla på film på kvällen, jag e jätterolig älskling, jag vet :) haha..

vaknade sex i morse av att klockan ringde, då skulle fredde upp... och det blev genast kallt och ensamt i sängen när han gått :( men så är det ju, det måste jobbas om man vill ha pengar :) men men, somnade iallafall om igen men vaknade igen klockan nio. kill me. jag som tänkte att jag skulle sova länge när jag ändå inte hade någonting speciellt att roa mig med, men nejdå, jag kan verkligen inte sova länge längre. hemma vaknar jag vid åtta nästan vareviga dag. lite tråkigt. men det är väl en liten fördel nu när skolan börjar igen antar jag...

vet inte riktigt när han slutar/kommer hem idag eller vad som kommer hända i kväll. det får vi se, inget planerat iallafall. men känner jag min pojkvän rätt så blir det väl att åka till asmundtorp och umgås igen...

nä nu ska jag dra, hej hej :)

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHA.. Jag somnar nästan alltid också när jag & Linus kollar film :P Inga bra flickvänner att kolla film med ;) AHHAH

2009-04-08 @ 12:53:14
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Haha, ellerhur :) känner mig helt snål. också ligger han och puffar på mig hela tiden, "sover du" haha :D så söt

2009-04-08 @ 13:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0