helgen

en sammanfattning av helgen?

i fredes firade vi min artonårsdag (fast jag egentligen fyllde år på lördan) det var hur trevligt som helst! hade förfest här hemma och så, sen åkte vi in till malmö allihop vid halv tolv tiden. var på breeze till fyra, då tog vi taxi hem.. då var man död.. tack alla ni som gjorde min födelsedag!

mådde som man förtjänade på lördagen, men jag fyllde ju år så det fick en på lite bättre humör :) käkade middag med älskling, skitgott var det... sen på kvällen kollade vi film hemma hos robin med de andra. the uninvited - riktigt bra faktiskt. lite handling i filmen, så att man får tänka efter lite..

fick i princip mina presenter i fredes, och vissa förra veckan hos pappa. men om vi ska sammanfatta lite så fick jag kläder, parfym, "spa set", pengar, pengar igen, & igen, haha. sen fick jag två flaskor vin, choklad, presentkort på nova, också en ralhp lauren parfym o en ros av min älskling! :)

igår var skitmysigt! jag och fredde hade planerat att vi skulle ta rullorna och åka skitlångt, men det blev ändrade planer imed att vädret var jättebra.. så vi köpte engångsgrill o käk, tog rullorna o fiskespöna och åkte till ett ställe i kävlinge o fiska och grillade typ halva dan :) trivs i ditt sällskap babe....

idag har jag massor o göra. tvätta, städa, träna, köra o förmodligen fiska igen haha... men man får ju ställa upp :) eheh...

så nu ska jag kila! tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0