ingen lust alls

idag har jag faktiskt ingen lust alls att blogga.. men jag känner mig lite tvungen.

grillningen hos oliver i lördes blev jättetrevlig, jag var den enda som inte drack så jag antar att jag var svintradig rent ut sagt... men annars var det trevligt sällskap och god mat :)

söndag morgonen var fredde lite halvbakis, med tanke på kvällens bravader haha.. så vi tog det mest lugnt när vi hade vaknat, också åkte vi till kävlinge med tjugo i fyra bussen... blev hämtade på stationen och åkte direkt ner och handlade, sen till kolonin och grillade med min familj... sen blev det fart hemåt och duscha och gjorde vid oss sen åkte vi till sebbe :)

helt okej sätt att spendera sista dagen av lovet på, åkte hem vid halv tre tiden och somnade direkt...

igår blev det upp tidigt också åkte vi till centersyd :) skoj att hitta på någonting bara jag och älskling.. det var mysigt! på kvällen blev det basket och promenad med paula, victor och daniel...

idag får vi se vad som händer :) snart ska jag möta älskling på träningen iallafall.

ciao :)



har funderat länge på att bygga mina naglar, men sålänge fick det bli lite fransk manikyr
som jag gjorde själv hemma med vitt och beige nagellack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0