kalas & bowling

igår var jag i skolan, sen vid halv ett tog jag och älskling tåget till lund och hämtade ut pengar.. sen åkte vi direkt hem tilll honom och hämtade hans mobil som han glömde på morgonen.. stannade där och väntade på bussen sen åkte vi hem till mig igen.. snabb runda hem och byta om sen mötte vi victor på träningen :)... jag var klar lite före dem, så jag gick hem... sen kom fredde så käka vi, sen blev det direkt upp till rinnebäcks skolan och spelade basket. med victor & paula, robin & ellinor och daniel... så det blev en fullspäckad dag minnsann!

efter det skulle de andra till helsingborg så vi gick hem och tog det lugnt bara. somnade skittidigt. typ tio eller nåt. men det var skönt att vara riktigt utvilad i morse...

vaknade nio idag, käkade frukost, duschade & fixade mig, vid tre blev det grillning hos pappa.. "kalas för mig o evelina" fick lite kläder och pengar.. alltid bra att ha :) så nu sitter jag uppe hos pappa, victor och paula e hemma o fixar lite, sen ska jag& fredde, pappa & annette, victor & paula, evelina, danne och simon åka och bowla om en stund... fun!

och imorgonförmiddag åker jag och älsk till centersyd och sätter sprätt på lite pengar. låter bra...

någon skriver kommentarer till mig, om att jag "har blivit för smal nu" och att jag såg mycket bättre ut innan osv... självklart är personen anonym, vilket är irreterande för ska man ha sin åsikt kan man skriva sitt namn i den lilla rutan innan man postar sin kommentar :) så nu vet ni det. och jag tycker personligen att det viktiga e att jag mår bra av att gå ner i vikt och inte vad andra tycker... dessutom har jag inte lagt ut några nya bilder så personen som säger att jag har gått ner för mycket i vikt måste ju ha sett mig på sistone......elller?

nu ska jag se på tv, see you soon

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser bra ut i vilket fall som, och om du mår bättre av att tappa några kilo är det ju bara ett plus, det är det allra viktigaste. personer som skriver ''kränkande kommentarer'' är troligtvis bara uvundsjuk. that's it!

2009-04-18 @ 19:58:14
Postat av: Emma

tack så mycket! det är det jag menar.. vem är du?

2009-04-19 @ 10:04:59
Postat av: Carro

Emma, så länge du mår bra med dig själv & Fredde trivs med dig så ska alla andra bara hålla käften om vad dom tycker om dig :) Jag håller tummarna för dig iaf :) Lycka till ! <3

2009-04-20 @ 21:55:23
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0