love

idag har jag gjort i princip allting jag sa att jag skulle göra, i förmiddes fiskade vi... sen när jag hade traskat hemåt och fredde och victor var kvar fick dom ju givetvis en gädda på kroken.. fast den slet sig. synd jag inte var kvar det hade jag velat se :) äckliga fiskar dom där.....

sen blev det träning, sprang 35 minuter bara sen stack vi igen så det blev ingen styrketräning, bara kondition.. efter det gick vi direkt hem och byta om, sen ner och handlade.. och vidare till victor och paula och grillade :) och precis när vi hade ätit upp kom pappa och hämta mig och fredde, så åkte vi ut och så fick jag köra lite :) kul som fan, men man undrar hur fan man ska lära sig konsten att köra bil... haha.

tvätta blev det dock inte så mycket av idag. tvättade en maskin tvätt ska upp nu och sätta igång den andra... svart o vitt, det enda som behövs :) haha... är väl på tiden att jag köper lite mer färger till min garderob, nu när det är sommar & allt..

imorgon har jag och världens bästa fredrik 5månader. tiden går snaaabbbt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0