och nu sitter jag här igen....

Jag är ju superduktig. igår skrev jag två inlägg och nu är jag inne på mitt andra idag... värsta grejen! eller så är det väl för att jag är uttråkad antar jag. hehe, carro e du med mig? ;)  dom som vågar kan ju slänga in en kommentar så jag vet vilka som läser :)

som sagt, nu sitter jag här igen, nyduschad och ren :) sminkat mig har jag också gjort. så nu är det bara till att fördriva tiden tills min älskling kommer hem... vilket kan bli mellan 5-6 någongång skulle jag tro.

måste bara berätta att freddes mamma är the best, verkligen världens snällaste, glad jag blev innan när hon berättade hur mycket hon tyckte om mig och hur glad hon var att fredde träffade mig, och att han blivit en helt annan person sen dess, åt det positiva hållet då förstås :) & därför måste jag tillägga, att jag e världens lyckligaste tjej som har träffat fredde också, och sen att han har en helt underbar familj är ju bara ett plus :)

från det ena till det andra...
tjuvkikade på lite olika bloggar innan, både på såna jag känner och inte... såg att väldigt många kör den "3 sanningar om mig själv" grejen någon gång då och då, kanske skulle pröva det? nu när jag ändå inte har någonting speciellt o göra. får väl ta o fundera ut tre sanningar om mig själv dådå......... hmm.... eller vänta, vi kör en 1 sanning istället, så får ni en ny någon annan dag, right?

Jag är riktigt rädd för kor. som andra är rädda för spindlar, möss, insekter och ja jag vet inte vad... så är jag jätterädd för kossor. tycker det är mycket obehagligt att ens gå förbi en kohage, och ännu mindre skulle jag vilja gå in i en.... och vet ni? jag har inte en aning om varför.


Nä, nu räcker det. bye :)
it isn't about the size of youre car, it's about the size of the faith in youre heart....


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAH. Klart jag är med :) hahaha. Svikare aldrig din blogg, Emma. Har varit inne flera gånger & kollat om du skrivit innan när du inte skrev :P HAHAHHAH

2009-04-08 @ 18:08:39
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

haha naw! du e för jävla söt :D tur att jag läser din med då :D

2009-04-08 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0