också var det skärtorsdag....

Jag minns inte ens påsken förra året. eller året innan det. kanske för att man är stor nu och inte får påskägg längre? :P det får inte jag iallafall. får ni? ingen påskmat blir det för mig iheller detta året. kör fortfarande stenhårt på vad jag äter och det ska inte ändras på... nu när dom där 5 kilona har rasat så går det liksom lite mer sakta... nu måste hårdträningen sätta igång om jag ska tappa mer i snabb fart!

jag har alltid haft så lätt för att ge upp när det gäller "bantning". förut bantade jag var o varannan vecka. EN gång förut har jag verkligen klarat det på riktigt, men inte ens då var jag nöjd utan tyckte fortfarande jag var tjock. men hade jag vägt vad jag vägde då, idag, då hade jag varit nöjd. tror jag? eller man kanske fortsätter se sig själv som tjock när man tittar i speglen? kanske det som är de farliga.....?

aja, minst 5 kg till ska jag ner. så e det!

idag är sista dagen min älskling ska jobba. och idag slutar han två :) skönt... har inte blivit mycket tid vi spenderat eftersom han jobbat ganska länge dessa dagarna. igår var han hemma vid åtta, så käkade han & så åkte vi ner till byn och hyrde film. sen deckade vi redan vid elva skulle jag tro. och när han gick upp kl sju i morse gick det absolut inte att somna om..... så jag kollade klart på filmen som vi aldrig såg färdigt, sen åt jag frukost och snackade med marie :) (freddes mamma)

som sagt, klockan halv tre är han hemma ungefär sen blir det väl dusch och käk sen beger vi oss till kävlinge.. också har han klipptid kl halv sex. och vad som händer efter det, är ännu inte planerat. kanske street race i lödde? har ju hört att det har satt igång igen, och det är ju en ganska bra tidsfördrivning.... aja, vi får se vad gulle tycker.

nu får ni se om det kommer några fina påskkärringar till er idag! hihi

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka metoder använder du för att rasa i vikt, vad äter du och så vidare? :)

2009-04-12 @ 16:56:06
Postat av: Anonym

rasa inte mer i vikt nu, du såg förfasiken bättre ut innan emma

2009-04-16 @ 19:36:54
Postat av: Emma

svar till anonym : okej.. men det viktiga är väl att man trivs med sig själv & när jag går ner i vikt trivs jag bättre? o vem e du o skriva till mig utan o kunna stå för vem du e? och då måste ju va i mitt umgänge om du skriver att jag inte ska gå ner mer i vikt för jag har inte lagt ut några bilder på mig som jag ser ut nu... ???

2009-04-18 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0