puuuh..

då var man hemma och får äntligen lite lugn och ro.

efter att fredde slutat skolan idag åkte vi till lund, som sagt. skulle egentligen gå ner i stan och handla, men så åkte vi lite impulsivt till nova istället. gick runt i massa affärer och letade efter något till fredag, och till slut "löste" det sig. blev en vit tröja med långa armar o knappar längst upp i mitten, skitsnygg. (på honom iaf ;) ) och en kavajväst över den, också ett par diesel jeans. det blev faktiskt skitfint :)

själv köpte jag bara en vit body att ha under min nya kjol.

tog tåget hem vid fyra, sen kom victor också stack vi & träna. efter det gick jag direkt och sola... också kom jag hem för en stund sen och nu har jag lagat lite käk till älskling. snart börjar andra avenyn... ska bli skönt och krypa ner i sängen. känns som man gör saker hela tiden med skola, träning o allt annat. men är det inte så så klagar man väl för att man inte har något och göra så man ska väl inte gnälla antar jag..

DAGENS RIKTIGT tråkiga sak..... fredde tappade sin plånbok på tåget... blev av med lite pengar och några kort. framförallt leget, vilket inte är bra eftersom vi ska ut på fredag... det han har kvar är ett pass där han e typ 12 bast? funkar det tro? det tror dock inte jag.

nu ska jag göra mig redo för andra avenyn.
tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0