söndag..

kom in för en stund sen, ställde faktiskt klockan idag och gick upp & gick ut och promenera en timme.. riktigt duktigt tycker jag! ellerhur?

ska upp och väcka min älskling nu hade jag tänkt, sen blir det fix och lite frukost sen ska vi till centersyd.. måste hitta något att ha på mig till nästa helg.. det är ju faktiskt bara SEX dagar kvar nu :) sen fyller jag 18.. härligt!

igår blev det bowling med folket jag skrev i tidigare inlägget... fredde fick bästa serien :) duttig babe! sen åkte vi hem och hade det mysigt och kollade på yesman... sen myste vi lite till sen sovde vi :)

ja, som sagt. idag ska vi försöka hinna med centersyd, träning & sola. så får vi se hur de går....

hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0