valborg

det blir en lugn valborg iår, dels för att jag och älskling jobbar skittidigt imorron.. får gå upp runt fem tiden.. ta tåget sex till lund för att inventera på malmborgs. även för att jag känner att valborg egentligen inte är så värst speciellt, man har nog blivit för gammal för att supa skallen av sig? tycker jag i allafall.

så det blir grill för vår del, nere vid måsängen i kävlinge med lite vänner och syskon till mig. alltid trevligt. lite krök för vissa, sen kanske vi drar hem till någon och sitter där om det blir för kallt. det bjuds iallafall på majbål o lite underhållning så det blir säkert hur trevligt som helst...

står i skolan nu börjar min lektion snart. sen ska jag ner i byn och fixa lite...


se ya

Kommentarer
Postat av: Carro

Här är inga bilder ju :O



In med bilderna nu ;) HAHA

2009-05-01 @ 18:09:15
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0