YEAH

sitter och är riktigt pepp nu, väntar bara på att tiden ska gå lite fortare...  har inte druckit på flera veckor, månader, för bantningens skull.. så jag är riktigt krök sugen idag.. (även om jag kommer få fetångest imorgon över alla kalorier) men idag jäklar i det ska jag ha kul! och det ska ingen få komma ivägen för....

denna dagen har jag väntat på :)
fyller egentligen inte år förrän imorgon, men vi ska ut i malmö efter tolv i natt så detta blir ju i princip min 18års dag.. :) ska bli kul o träffa alla också.. och för en gångs skull hemma hos mig, här har vi aldrig krökat :)

allt e i princip fixat nu, mest jag som ska sminka mig fixa mig o allt va de heter.. måste fixa käk också för behövs verkligen i magen inför ikväll...

tjao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0