you shut up

skolan igår, sen gick jag hem.. satt vid datorn lite och hämtade hem lite musik.. sen ringde älskling så gick jag ner till byn och mötte honom, han bokade tid hos optikern sen gick vi till polisen och hämtade ansökningspapprena till lempet.. tog en snabb fika på bibblan också innan vi gick tillbaks till optikern :)

fixade syntestet, sen solade fredde en liten stund.. (jag pallade inte tvätta av allt smink så jag struntade i det) så nu blev han ännu mer neger såklart, så snart ser man inte att jag är brun ens när jag går brevid honom :P taskigt läge...

sen gick vi hem, men det blev inget långvarigt för vi stack upp till skolan och spelade basket med robin & bror.. blåste dock skitmycket så det var inte alls lika kul som häromdan när solen riktigt stekte.. men vi spelade en runda 21 iallafall! sen bestämde vi att vi skulle hem och byta kläder osv sen skulle vi mötas på gymmet.. (jag , victor och fredde)
sen blev det träning, och efter det gick vi hem och kollade på tv bara... somnade ganska tidigt.. vaknar halv fem imorse och kunde inte somna om igen förrän vid sex...(så ska man upp sju) riktigt irriterande och jobbigt var det. =/

står i skolan nu, svenskan börjar om fem minuter.. sen blir det matte också och sen hem och hämta kläder. sen åker jag och älskling hem till honom, ska till kågeröd idag och flytta hem hans saker till hans mamma idag.. sen vad som händer ikväll får vi se, kanske drar ut i asmundtorp & träffar hans vänner eller nåt... wee'll see...

IDAG fyller min älskade lillasyster år by the way :) 11 år tillochmed.... älskar dig!

byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0