25 augusti

Och vad betyder det? jo... PENGAR ;)

Igår var jag och tränade med monka och victor. blev inte speciellt långt träningspass utan jag och monka gick till byn och solade istället när vi hade sprungit 20 minuter.. sen gick jag hem, käkade lite och ringde fredde och pratade lite. sen fastnade jag framför datorn och satt där väldigt många timmar.. sen gick jag upp och la mig och slocknade direkt.

idag var det meningen att jag skulle med lollo ner till af, men hon mådde inte bra så det blev inget med det. så, vad ska man nu sysselsätta sig med? det enda jag vet är att i eftermiddag blir det träning och sen kommer min fredrik!

imorgon är det iallafall upp tidigt till skolan... skulle egentligen haft körlektion men den fick man ju avboka för att lärarna inte tillåter det på skoltid... så nu får jag ingen ny, för dom hade inga fler lediga denna veckan... SUCK.

nä nu ska jag fixa mig.. vi hörs snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0