back to school

japp, för att idag börjar skolan!

kvart över tio ska vi ha upprop. och jag hoppas innerligt att det bara är upprop och sen får man gå hem igen. men det tror jag? det borde det väl vara? det står ju bara upprop på min arena sida så det antar jag. en väldigt tråkig sak är ju att vi har fått mycket längre dagar.. går typ till 3 varje dag. också klagade man förra terminen när man sluta ca 12 every single day... ;)

inatt sov jag själv i min stoora säng. det var ju såklart tråkigt, men jag mådde jätteilla och hade huvudvärk så det lönade nog sig ändå i slutändan. eftersom fredde börjar sin praktik nu, så kommer det nog bli att han är mer och mer hemma...

nu vill jag att det ska bli tisdag. Money : funny!

hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0