cheesecake

idag förmiddes efter att jag bloggat gick jag ner till byn med min mamma och min lillasyster. och min lilla lillebror då förstås. köpte lite mat och sånt, hundmat och hundben till hundarna.. också ingredienserna till cheesecake såklart!

för att idag har jag faktiskt bakat en cheesecake för första gången i mitt liv. och ska även smaka en liten bit av en hemmagjord cheesecake för första gången i mitt liv! de ni ;) och med vetskapen att jag har gjort den alldeles själv. så att den måste ju vara fruktansvärt god. haha

sen har jag bara varit hemma och tagit det mestadels lugnt, älskling kom hem vid ett och då fixade vi middag. grillad kyckling med färskpasta och ostsås. jag åt dock kyckling, smakade bara lite av pastan och de andra.

sen har vi klippt fredde också. men det slutade med att han fick klippa sig själv. för att det inte dög med min klippning ;) så nu ser det förjävligt ut :) men huvudsaken är ju att han ska tycka om det och trivas.... :)

nu ska vi dra och träna är det tänkt! sen ska jag hem och smaka min cheesecake ;) och efter det ska vi nog ut och gå en sväng med en av freddes kompisar, eller så ska vi hem till robin och hjälpa honom att lägga golv. får se hur det blir!

se you later






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0