den som skrattar bäst skrattar sist?

Godmorning sunshines! Allt bra idag? jag var faktiskt hemma 03.oo och steg upp redan tio imorse.. vuxen poäng till mig va?

Som jag sa igår med ett hastigt hejdå-inlägg, så åkte vi med elin och jesper hem till sebbe för att umgås lite. spelade lite spel "kampen mellan kvinnor och män" :) vissa drack, några inte. robin & ellionor, hennes vän sofia, niklas, figge och oskar var också där. också fredde då förstås, och sebbe. det blev en lugn lördagkväll iallafall, trevligt... skönt att umgås med sina vänner, veta hur bra många av dom egentligen är och att jag fortfarande umgås med dem trots att de från början inte var "mina" vänner. like them alot for being them :)

Men som jag brukar säga så när vi träffas allihop händer det oftast både nått tråkigt och något kul.. igår var det tydligen någon som tyckte att det var en förolämpning att bli kallad vid mitt namn, men där kan jag ju faktiskt inte hålla med... tyckte det var en allt för fin komplimang! ;)

Men men, det är sånt man får ta med en klackspark! från det ena till det andra, idag ska vi träna.. vet inte inte riktigt när men blir väl någon gång vid tre kanske? ska ringa och höra med brorsan också när han är sugen på att sticka. Ska bli skönt att träna igen, känns som det var evigheter sen.. (sen i torsdes, haha)

Sen ikväll händer det väl inte mycket mer än vad det brukar göra på en söndag. nu ska jag äta frukost iallafall, min mage skriker efter något att fyllas med. talk to you later!


                  

               

       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0