det var absolut ingen höjdare!

hellu :)

i vilken ände ska vi börja? som sa i förmiddes... idag åkte vi till stan och hämtade ut pengar, sen satt vi och väntade på vår buss till centersyd inne i stan i ca en timme, gick och köpte cigg, gungade lite, försökte fördriva tiden liksom :) sen när vi kom fram, gick vi in i mitten av centersyd, ni vet där vart dom har ganska nya resturanger med sådär blandad mat?

iallafall så har dom ett sushi ställe där, och jag och älskling började studera alla möjliga konstiga "bitar" som det fanns. också var det dags att beställa. "ehm, jag har inte riktigt ätit detta innan så jag vet inte vad allt är, kan jag peka?" kände mig lite som en amatör just vid det tillfället faktiskt. lite pinsamt. fick iallafall vår mat, tog 5 bitar var, slutade på en hundring... ganska mycket pengar för så lite mat när man tänker efter. placerade oss vid ett bord... stoppade ivrigt in varsin bit i munnen. fyfan! testade nästa... ush!

nädu, det blir inget med det här inte.. tyvärr sa jag till fredde, men detta äter inte jag :P så fortsatte han att smaka.. och efter en liten stund så  höll han faktiskt med mig. så det blev kebabrulle för honom och en skaldjurssallad för mig, och det var första och sista gången vi åt sushi :)

när vi var klara tog vi iallafall bussen tillbaks till stan, bytade buss och åkte till asmundtorp igen.. hann typ hem sen åkte vi igen, för att fredde skulle övningsköra.. lämnade lite papper till freddes mammas veterinär i kågeröd sen körde vi hemåt igen.

blev så rastlös när vi kom hem, så jag bakade en sockerkaka till freddes familj. haha. den blev klar för en stund sen, mumma! I hope they like it :)

just nu gör jag inget speciellt, tänkte gå ner och titta lite tv sen slocknar jag väl om nån timme. imorgon har fredde landsväg på körskolan, så vi åker härifrån redan tjugo i nio.. så åker jag hem och han till körskolan! och vet ni vad jag ska göra då? rensa mitt förråd på saker man kan sälja på tradera, i brist på annat. haha

nä nu ska jag sluta.
förresten! såg att min syster hade gjort en kul grej på sin bilddagbok. hon hade fotat massa klänningar där hemma, (när hon har dom på) både av mina och hennes, och frågat vilken som är finast :) gå in och kommentera vet jag! ---> olin @ bilddagboken


Kommentarer
Postat av: Fia

haha så du reagerade likadant som jag med sushi :p

2009-08-16 @ 20:34:20
Postat av: Emma

För det gjorde jag! fyfan vad äckligt det var, förstår inte hur folk kan äta det...

2009-08-16 @ 22:51:02
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0