:)

Hej svejs!

Nu är jag tillbaks från skolan. hade upprop i aulan som vanligt, och sen fick man gå till respektive klasser och diskutera lite med sina klassföreståndare. (tyvärr) fick reda på att jag är tvungen att avboka alla körlektioner som är på skoltid, så nu kan det resultera i att de inte har några lediga på eftermiddagarna, och då kommer jag att få dra ut på körkortet ännu längre. suck.

Vi fick även veta att imorgon är det typ nån bollspel nere vid vikenbadet för oss tvåor (för att vi inte ska vara på skolan och störa de nya ettorna, antagligen) men jag vill verkligen inte gå på det. så vi får se hur jag gör. sen på onsdag ska vi grilla till ettorna på deras kickoff (inspark) så det ska bli skoj faktiskt :)

förtillfället sitter jag och lyssnar på lite musik, fixar med naglarna och väntar på lollo. hon ska komma hit och umgås lite :) alltid lika skoj att ha henne här absolut inte mig emot!







lite dåliga outfit bilder från idag, men de får duga. detta är den nya koftan jag köpte igår iallafall. sjukt nöjd med mitt köp, ska faktiskt ta och inhandla en till. funderar bara över vilken färg... hm?

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, då får ni grilla god mat till dom små nu :) hahah

2009-08-24 @ 17:36:05
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hahaha, "till dom små" haha ja det ska vi minsann göra :)

2009-08-24 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0