ett steg närmre...

kom nästan precis hem från gymmet, och är ett steg närmre den smala jag... skämt åsido, haha.

nu ska jag äta upp min soppa sen ska jag tvätta av mig och byta om, så att jag är färdig lagom när älskling kommer tillbaks från gymmet. sen tar vi tåget till asmundtorp! blir nog en lugn kväll, fredde ska ut och övningsköra så det kommer väl förmodligen inte hända speciellt mycket mer... och om det gör det, då lovar jag att uppdatera ;)

kom att tänka på att tiden går sjukt fort... det var hela fyra månader sen jag fyllde 18, oliver är redan 2 månader gammal och jag och fredde har varit tillsammans i snart 9 månader! inte klokt vad tiden bara rinner iväg ju äldre man blir.. sommarlovet har gått fruktansvärt fort också, på onsdag börjar fredde skolan och nästa måndag börjar jag... dubbelt jobb med skola + körtkort. ush, vill inte ens tänka på det..
 
nu måste jag iallafall skynda på, annars blir det sura miner :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0