Förlåt!

I'm sorry readers! förlåt för dålig uppdatering..

igår var vi ju hos jeppe och festade i lund. jag drack inte (för att jag är duktig) men jag hade trevligt iallafall :) min vän monka hängde också med, så det var kul att umgås med henne och att det var nån ny i umgänget åtminstone :)

vid elva tiden så gick vi ner till stan, till kulturen. var inte alls mycket folk när vi kom men när vi gick in och satte oss så kom det lite fler :) inte som kulturen var förr men det var helt okej. åkte hem med dannies syster vid kvart över två.. men pga. att vi satt ute och snacka lite skit i kävlinge sen så var vi inte hemma förrän 4... och jag skulle upp halv nio! not FANNY

så imorse gick jag upp, klädde på mig och sen hämtade pappa och eve upp mig. åkte till ikea på väla sen åkte vi hem till farfar.. sjukt länge sen vi träffades, så det kändes kul att träffa han igen... jag är den av oss som alltid haft bäst relation med min farfar, gillat samma saker och kunnat prata om mycket tillsammans. därför får man lite ångest nu när jag börjar bli vuxen och han börjar bli gammal.. känns som tiden bara rinner förbi liksom.. åren går och tiden tillsammans bara försvinner? känns jobbigt o tänka på det, ni förstår hur jag menar..

nä nu ska jag göra annat. de blir mer bloggande i morron de lovar jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0