half way..

15 augusti idag, snart halva månaden gången. tiden går undan! snart börjar skolan också. ---> jippie...

Vaknade för ca en timme sen, av att jag fick ett sms. kollade ut, fyfan vilket skitväder.. kollade på klockan, tio över tolv?! kändes som klockan var max åtta eller nåt. men så går det när man är uppe länge... nu har jag ätit frukost iallafall..

Var hos robin och ellionor igårkväll. satt och smådrack och pratade. (jag drack inte men de andra gjorde det) först var victor och benjamin också där men dom gick hemåt vid tolv för att benjamin skulle sova. tror vi gick hem vid halv tre tiden? första gången det faktiskt var jobbigt att gå hem från korsbacka på natten... ville bara hem till min säng :) när vi kom hem blev det lite myspys sen somnade vi..

Idag har jag no clue om vad som händer.. just nu sitter jag iallafall här och kollar runt lite på kläder.. sen ska jag dusha och göra allt sånt som måste göras :)

Förresten! hoppas ni blev nöjda med era svar ni fick igår, och blev ni inte det så får ni säga till...













Kommentarer
Postat av: Anonym

fredde ser ju helt tjock ut har han gått upp lita i vikt eller?

2009-08-15 @ 15:43:09
Postat av: Anonym

kolla in min senaste tävling, du kan vinna hudvård, makeup m.m till ett värde av 1000 :- :)

http://sommarslyna.blogg.se

2009-08-15 @ 18:22:42
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Vad gärna med

2009-08-15 @ 18:36:13
Postat av: Emma

Svar till anonym : varför vara anonym för det första? han har gått upp en del i vikt ja, dels för att han tränar och äter mer, och för att han slutat med kickboxning.

2009-08-16 @ 10:30:13
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0