helg!

äntligen helg! även om jag kanske inte värd det... haha. nu var det iallafall längesen jag bloggade på riktigt.. har varit lite dålig på det på sistone. aja, tiden går fort när man har roligt... och då hinner man inte med allt man vill o ska göra!

igår var jag först på nova med monka och hennes mamma, sen på kvällen åkte vi till strippen i lödde allihop. men det var inget långvarigt. efteråt åkte alla till mc donalds och sen hem till robin.. trevligt trevligt! fotade som en galning med monkas systemkamera hela kvällen, har tjuvat den ;)

eftersom bilderna är så stora och tar tid att ladda upp, så blir det bara några utvalda... :) (och bilderna blir ju givetvis mycket mycket dåligare här i bloggen än när jag kollar på dem på datorn... tyvärr.





















nä nu ska jag sminka mig färdigt. ikväll ska vi bara sitta hos robin o chilla... nya innestället ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Monika

Dom blev jätte fina.. :) Men helgens bilder ska vi diskutera lite om innan du lägger upp dom, annars kan det bli lite pinsamt.. hahha... :P

2009-08-29 @ 13:58:27
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Emma

Haha, ja dom blev fina men det blir dålig kvalite när man lägger upp dem i bloggen. Haha ja, tar nya ikväll istället ;)

2009-08-29 @ 15:58:24
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0