Hemma igen...

då var jag hemma från körskolan igen..

sitter här och lyssnar på thevoice och mumsar på en liten skål aprikoskräm. yum! och ibland får man ju unna sig nått sött om man tränar :) jag älskar verkligen denna krämen, men tycker inte om de andra alls? jordgubb o blåbär osv.. don't like them at all.   

pratade med älsklingen innan, han kommer hit vid halv fem tiden, så åker vi och tränar tillsammans med victor, sen tillbaka till asmundtorp. så imorgon ska vi förmodligen äta sushi :) för att vi aldrig har provat det förr någon av oss... så det ska bli skoj. tror faktiskt inte att jag kommer att tycka om det, med tanke på att jag inte gillar rå lax osv. men fredde lär ju älska det :) men det är alltid kul att testa nya saker, tycker jag iallafall! vissa vill ju aldrig variera sig utan alltid äta samma stensäkra sak på menyn ;)


nä nu tänkte jag ta och ringa till halebop, och fråga hur lång leveranstid det är på telefonen. fick ett mail idag att min order är bekräftad, men hur långt tid tar det från och med nu då? jag har aldrig beställt en telefon.. någon annan som har gjort det? släng in en kommentar isåfall!

hörs snart!

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0