Ibland så måste man.

brr! här sitter jag i vardagsrummet och huttrar för kylan från den öppna balkongdörren. bara för några dagar sen kunde man gå rakt ut i solen och lägga sig när man precis vaknat.. men inte idag inte.

jag har en fråga. är det någon mer än jag, som har det extremt svårt att sova när man sover själv? det är liksom en trygghet för mig när fredde ligger brevid mig.. jag är nästan lite tråkig ibland, somnar liksom direkt när vi sover tillsammans :) men när han inte är här... känns det som jag har druckit 15 koppar kaffe och ögonen verkligen inte vill stänga sig. helskumt. iallafall så somnade jag tillslut igårkväll...

idag ska jag till körskolan. ska köra en enkellektion också ska jag boka om lite lektioner till både mig och älskling. efter det så ska jag tillbaks till kävlinge.. och sen kommer en del saker till som ska göras.

nä nu måste jag slänga i mig nånting att äta. talk to you later!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Känner igen det där :P Björn klagar på att jag somnar lide snabbt när jag är här, men när man är hemma kan jag va uppe lika länge som han är när jag är med honom, vilket är kl 2 halv 3 . Och det är BARA för han inte är hos mig.. Jobbig situation :P

2009-08-12 @ 14:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0