igår!

igår var vi hemma hos robin.. var meningen att vi skulle sitta där lite folk och ta det lungt eftersom vi ska festa idag. men riktigt så blev inte fallet. det blev bara jag, monka, fredde och robin... satt och drack lite cider, sen kom jimmy. bestämde oss för att åka in en sväng till kulturen. ganska lite folk, men trevligt ändå...

efteråt åkte vi till max sen hem till robin igen.. var nog hemma 5 i morse. vaknade kl 2, helsjukt, inte riktigt me att vakna så sent! så då var det bara att gå upp.. o nu är klockan fyra och om tre timmar rullar det igång igen... haha.

har inte ätit idag, bara druckit.. oboy, juice, vatten... får verkligen inte ner någon mat. förstår inte folk som älskar att äta massa flottigheter dagen efter dom har druckit. jag vill inte äta något alls.. haha.

nu ska jag börja göra vid mig, snart kommer lollo... och min älskling ligger FORTFARANDE och sover. han e knas han!

tog massa bilder med monkas kamera igår igen, och fler blir det idag.. men jag orkar inte lägga upp dem nu så dom kommer upp här i bloggen i morgon istället.


Kommentarer
Postat av: Monika

Ja fy fan, tanken på någon jävla pizza nu gör mig spy färdig.. heheh.. :P



Men vi ses sen.. Pusss

2009-08-29 @ 16:27:53
URL: http://monikasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0