Maybe the person u fall for isn't ready to catch you.

Tisdag idag! Skulle egentligen haft körlektion i morse, men vaknade och hade fruktansvärt ont i mellangärdet (som jag haft en gång innan och då det inte så bra) så jag kände paniken komma krypande, kände verkligen inte för att få sådär himla ont en gång till. gick ner och tog två panodil sen ringde jag och sjukanmälde mig. (det behövde verkligen inte jag!)
snarare tvärtom, behöver verkligen köra alla mina körlektioner nu.... men men, gjort är gjort.

Började iallafall dagen med lite frukost, sen kröp jag ner till älsklingen i sängen igen och kollade på hans favoritprogram "jakt och fiske". dock inte så roande. sen blev det en stund vid datorn, pratade med lollo som satt nere på af och hade tråkigt.. och eftersom fredde skulle ta tåget hem klockan 13.00 så bestämdes det att hon skulle komma hit :)

så hon kom och fredde åkte. också pratade vi skit i nån timme :) alltid lika skönt att prata av sig till henne, för hon är en tjej jag litar på till 110 %. så all ilska, osäkerhet o även glada saker är out of my mind nu :) mindre kul att hon stack igen klockan tre... och efter det tog jag mest det lungt.

sen vid halv sex var det dags för träning. mötte upp robin & victor på gymmet :) sprang 30 minuter sen snackade jag mest skit. (har jag berättat hur skönt det är att kunna prata med sin ex pojkvän och ha en normal vän-relation utan att ens nuvarande pojkvän blir arg eller svartsjuk? så har jag aldrig någonsin haft det förut, men det är faktiskt väldans skönt att man inte behöver säga upp all kontakt med personer som faktiskt funnits med länge i ens liv.)

hem och åt - och hamnade här. har tragiskt nog suttit här sen dess. såhär länge har jag inte suttit vid datorn på väldigt länge, men det kan vara skönt det också ibland! bara sitta och pula med sitt eget, det behöver jag :) så nu har jag sorterat lite bland mina vänner på bilddagboken, startat upp bloggen igen och organiserat lite. känns bra!

nu är klockan 21.16... blir väl en stund till här sen lite tv tittande innan jag ska sova. kommer kännas himla konstigt att sova utan min älskling bredvid mig, det är inte ofta jag gör det!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Du är så söt Emma :) Skönt att du kan lita på mig :) kändes jätte skönt o höra sin lilla Emma prata i timmar igen, Föör länge sen nu :P hehe <3

2009-08-12 @ 14:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0