nighty night :)

 då var jag tillbaks vid tangentbordet igen.. och vad har jag nu gjort sen vi hördes sist?

jo, jag tog en promenad ner till ica med mami och jörgen, och lillen då såklart. det var riktigt skönt att gå en runda i det fina kvällsvädret. längesen jag var ensam med dem också så det var hur mysigt som helst. köpte lite av det nödvändiga, bröd, mjölk och sånt du vet.. och i brist på saker att göra så ville jag testa att baka med såna här shake n' bake förpackningar. ni vet såna där man blandar pulver med vatten och smält smör så är det hela färdigt?

och det var inte för att jag var sugen på något utan mest för att jag ville testa :) men eftersom mamma och jörgen är gottegrisar så blev det en "toscatårta" och en chokladtårta. 












 
Nu ska jag krypa ner till min kära pojkvän. upp tidigt i morgon!







                                                                                                                                                                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: lollo+

Hur orkar du Emma :P

2009-08-17 @ 09:40:49
Postat av: Emma

För att det är skoj :)

2009-08-17 @ 10:28:32
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

VA KUL ATT DU HAR BÖRJAT UPPDATERA SÅ MYCKET ! fortsätt med det emmaaaaa ! ;D PUSSS&KRAM <3

2009-08-17 @ 15:21:19
Postat av: Sara

Fy fan va god chokladtårtan såg ut, VIll ha :P

2009-08-17 @ 15:56:40
Postat av: Emma

Antar att det är natha som inte skrivit sitt namn :P men kul att höra att någon tycker det är kul att läsa :)



svar till sara : ja visst gjorde den, fast det är faktiskt godare när man gör allting från grunden själv :P dom där shake n bake smakade inte så sött faktiskt, och eftersom man inte har ägg i så höll det inte ihop lika bra som när man gör det själv. kan tänka mig att du vill, du är ett riktigt kakmonster har jag hört ;)

2009-08-17 @ 17:01:48
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0