nu är man trött och svettig..

nu är jag back vid tangentbordet, har varit full rulle hela dagen... åkte som sagt tillbaks till lund för att gå på teorilektion. kl tio över 4 tog jag tåget och ca klockan fem började teorilektionen. var hemma igen vid sju någon gång... käkade lite sen gick vi till gymmet. tränade från åtta till tjugo över nio så vi kom hem för en stund sedan...

nu är man sådär riktigt trött och kommer sova supergott. det är de som är tjusningen med träning! förutom att man blir smal då.. ;)

måste säga att dom där teorilektionerna hjälper mig faktiskt jättemycket. allt känns så intressant, o ni vet när någon pratar med en bra och intressant ton på rösten så lyssnar man, och när det är kul att lyssna tar man in det bättre... ja ni fattar vad jag menar? :) så jag är helnöjd med att jag inkluderade dem lektionerna i mitt paket. skitbra!

imorgon har jag ingen körlektion och är totally free. tror jag? men det känns som jag behöver det. mitt RUM behöver verkligen det. en ordentlig städning.. :) haha. sen blir det ett träningspass imorgon också.. kanske en övningskörningstur på kvällen med? vi får helt enkelt se.

OCH, en sak till innan jag kryper ner i sängen. glöm nu inte att vara ute och ta vara på vädret denna veckan, det är sista veckan det ska vara fint sen kommer hösten... nästan så man blir deprimerad bara när man hör ordet höst. ellerhur?

nattinatt!




Kommentarer
Postat av: Carro

Hösten är fin & mysig. Men det är bara så jävla kallt :(

2009-08-18 @ 09:40:29
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Ja ibland kan den vara det, men den kan va deprimerande och tråkig också.

2009-08-18 @ 09:52:51
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: mija

Hösten är ju oxså mysig med mkt film och mys =)

2009-08-19 @ 13:28:06
URL: http://metrobloggen.se/princessmijja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0