nu har den kommit :)

ja nu har den äntligen kommit :) min nya mobiltelefon. ska bli så skönt att ha en fullt fungerande telefon som man kan använda till att fota, ringa, smsa, lyssna på musik och surfa... :) springer runt här hemma och provfotar.. men känner inte riktigt att det är 8.1 mpixel.. eller, det är det ju säkert men bilderna känns inte så bra, kanske måste ändra lite inställningar och så. lär ju bli en massa bilderna nu dessa dagarna, så håll er uppdaterade ;)




min systers söta wille :)

just nu sitter jag bara och tar det lungt, har sminkat mig och fixat mitt hår.. väntar på att älsklingen ska komma hem.. sen ska han nog sova en stund och sen vid fem ska vi hem till min daddy, för att sen bege oss till teatern i höj som börjar kl sex. "susar i säven" heter den.. vet inte alls vad den handlar om men när pappa erbjöd sig att betala våra biljetter tänkte jag att då kan man ju lika bra hänga på ;)

vad som händer senare ikväll vet jag inte, sugen på att göra någonting.. känns som man inte har träffat någon eller gjort något speciellt på hela veckan ju, och snart börjar ju skolan. malmöfestivalen börjar idag, men jag känner faktiskt inte alls för att åka in där. nr1 = no money no funny. nr2 = bara en massa fulla och jobbiga människor överallt. men men, vi får se vad kvällen har att bjuda på.

tycker ni får ta och slänga in lite fler frågor iallafall... har 4 st frågor att svara på, hur lite är inte det liksom? med mina 30 läsare (haha) så måste ju någon annan ha något de undrar över? skriv gärna under med ditt namn tack! :)

nä nu ska jag pilla lite mer med min telefon. min syster har oxå börjat blogga förresten! besök hennes blogg på http://misselinanderberg.blogg.se :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0