oj oj oj

puuuh!

rummet blev rent och fint.. ska bli riktigt skönt att lägga sig ikväll i ett helt blåst rum. känns fräshare liksom. inte en grej framme någonstans, inga klädesplagg på golvet, inget damm någonstans :) nu är det bara en tråkig sak kvar.. tvätten! men den tar vi nu i dagarna...

efter att vi städat fick jag ett ryck och gick bort och handlade. sen gjorde jag köttfärspaj till min kära familj.. snäll jag är va? smakade lite grann själv oxå men inte mycket... men det var supergott, so i hope they enjoyed it :)

trodde vi skulle till lödde idag, brukar kännas som en självklarhet på torsdagskvällarna.. (haha) men det var inte plats i någon bil, så de andra får åka dit så kanske vi hittar på någonting senare ikväll istället. jag är ju ändå ledig och det är vissa av de andra också. 2 bad för älskling som har skola i morgon. men det bryr inte han sig om, han är uppe halva natten iallafall...

och sen var det också meningen att fredde skulle ut och övningsköra i lund idag tillsammans med sin styvpappa. men han var upptagen med annat och hade lite press på sig eftersom han åker till high chaparal imorgon, så dem fick avstå från det idag..

så nu sitter vi här.. och gör i princip ingenting. och det kommer förmodligen inte hända någonting speciellt förrän senare ikväll vid 10-11 tiden. ska nog ta fram och läsa lite i körskoleboken nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0