Ojsan hoppsan..

Ja jag höll ju verkligen inte mitt löfte från igår.. har ju inte uppdaterat en enda gång idag.. tragiskt förstår jag! ;)

Iallafall.. igår var vi hos robin och bara tog det lungt. trevligt. det behövdes verkligen ta det lungt på en lördag eftersom jag sov typ 3 timmar i förrgårnatt...

Sen i förmiddes åkte jag och min fredde till centersyd.. köpte en lång kofta, en nagelpenna, en multinagelfil och ett par tjocka leggins... lite bra o ha! också köpte jag ett par skor som var på rea till fredde. Sen så var det ju tyvärr så himla jobbigt att bussen inte gick hem förrän klockan fyra så vi hade en himla massa dötid. testade dem här massagestolarna som man lägger i lite pengar så får man sitta där i 6 minuter :) riktigt skönt synd dem är så himla dyra...

Så lite tidigare ikväll åkte fredde hem till sig eftersom han börjar sin praktik imorgon. och jag har varit ute och gått med monka en lång runda och pratat skit :) alltid bra att kunna snacka av sig och bli smal samtidigt... eller va säger du gumman? :)

Nu är det tänkt att jag ska gå och lägga mig, för att... i morgon börjar SKOLAN!





Kommentarer
Postat av: Monika

Klart... =) Vi får börja gå regelbundet nu.. Träna och gå, det kan inte bli bättre.. hehe :) Vi hörs senare... Kramis

2009-08-24 @ 09:30:50
URL: http://monikasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0