party!

Ikväll blir det en liten inflyttningsfest hos jeppe på klostergården. kan man kalla det om man vill, han har ju trots allt bott där innan så det är andra gången han flyttar in i den lägenheten nu ;)

iallafall så ska vi åka in vid åtta tiden. blir att jag övningskör in med min styvpappa.. första gången jag ska köra hans turbobil! (så kör inte till lund runt åtta) haha wroom wrom

blir lite sådär casual stil idag, nån stor kofta eller nåt sånt.. och inget dricka för min del iheller you know :)

såhär ser jag ut för tillfället...... (ni får skratta) :)


Kommentarer
Postat av: Monika

Du var grym på körningen.. :P

2009-08-22 @ 18:07:26
URL: http://monikasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0