rubrik?

känner mig helt slut i huvudet. orkar inte ens komma på en rubrik idag, så ni får bli utan :)

igårkväll umgicks vi med freddes kompis niklas, som också bor här i kävlinge tillfälligt. sjukt skön kille, som verkligen lever efter mottot på min handled "carpe diem" och sånt gillar jag! han mötte iallafall upp oss här utanför mig, så gick vi en runda i det fina vädret.. hur mysigt som helst. efter det gick vi upp till honom, satt där och snackade skit.. sen vid halv elva tiden begav vi oss hemåt.. helt okej kväll :)




nu sitter jag här, kom ut från duschen för en stund sen. så nu är det föning, plattning, sminkning o allt sånt där på gång innan jag ska bege mig till körskolan. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0