skönt

Nu är jag hemkommen från lund och körskolan! har nyss käkat lite
knäckebröd med leverpastej, super gott. :)

nu är det älsklingens tur att ha körlektion. han åkte precis och
klockan fyra åker jag tillbaks till lund igen.

Började köra med min nya kvinnliga körlärare idag.. var jättenervös till en början men det gick hur bra som helst. fick pratat ut och diskuterat hur vi ska gå till väga för att jag ska få mitt körkort och slippa bli stressad över tider och datum. så därför har vi beslutat att jag köper 5 lektioner till, då har jag 10 stycken.. också kör jag minst två gånger i veckan hemma också, och börjar skärpa mig med teorin och pluggar varje kväll...

också avbokar jag även allting. landsväg, halka, uppskrivningen och körningen. så bokar vi in det när tiden är kommen och jag är redo för allt sånt där. och det känns faktiskt skitbra! jag har ingen brådska alls, så länge jag får kortet nån gång :)

Nu ska jag sysselsätta mig med att kika runt lite på mina vänners bloggar :) puss!


Kommentarer
Postat av: Paula

Nä men vad bra att du äntligen kunde byta lärare! Det måste ju vara skönt! Bra att du känner att det kommer i din takt :P

2009-08-17 @ 15:10:18
Postat av: mija

stressa inte ta det lungt och i din takt. Du får det nog när som helst! Kram Mia

2009-08-17 @ 19:58:35
URL: http://metrobloggen.se/princessmijja
Postat av: Emma

Svar till mia : tack för stödet :) ja det hoppas jag!

2009-08-17 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0