suck

Godmorgon.. *gäspar*

klockan halv sju imorse ringde klockan för att fredde skulle gå upp och gå till skolan, men han snoozade till kvart i, så då ringde den igen. han gick upp och började klä på sig och sen var det kört. så nu sitter jag här.. trött i huvudet men ändå klarvaken.

igår var det meningen att vi skulle hitta på någonting efter att de andra kom tillbaks från lödde. men så blev inte fallet. vi båda var jätterastlösa men det fanns inte mycket mer att göra än att sätta på en film.. så vi kollade lite på "shottas" tror jag den hette? somnade efter typ 5-10 minuter rolig som jag är. hörde fredde någonstans långt borta kalla på mig flera gånger om. "men kolla nu, somna inte, va tråkig du är" men ögonen ville verkligen inte så han gav väl upp till slut antar jag :)

nu är han i skolan iallafall. jag vill också börja skolan! (haha, jag vet att det låter knasigt, men nu har nästan alla börjat skolan så det är ju inte skoj att sitta hemma. jag vill också komma igång. ju snabbare du kommer igång ju fortare är skol-tiden över. tänk så nästa gång du är trött på skolan!) men nog om det. på måndag börjar jag iallafall.

nu tänker jag göra mig lite havregrynsgröt, sen ska jag ut och powerwalka/springa. har inte riktigt bestämt mig än ;) men så lite som klockan är nu så behövs något att fördriva tiden med iallafall!

en söt liten video som bevisar att min lillebror är en glad bebis!
(
observera att det är min lillasyster som pratar på videon, inte jag)







Kommentarer
Postat av: evelina

hahah fy vad pinsamt jag pratar jue i den :P

e den vi tog i morse ?<3

2009-08-21 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0