Sushi

Godmorgon! ;)

Skrev inte fler inlägg igår, med tanke på att det inte hände någonting jätteintressant resten av kvällen. Kom till asmundtorp, älskling övningskörde, sen kollade vi på film och sen nanna vi. så händelserikt var det :)

Vaknade tidigt idag, typ vid nio.. satte igång dum - dummare så låg vi och bara tog det lungt, den filmen kan man alltid se om igen :) nu ska vi iallafall göra vid oss, sen ska vi ett ärende till banken... och efter det ska vi äta sushi och köpa ett par nya skor till fredde :) sen blir det tillbaks till kävlinge och träning!

Vet ni? carro kan inte se min nya header och design. hon ser fortfarande den gamla när hon går in på min blogg. den där med bilderna på mig från cypern. någon mer som gör det?! kommentera!

nä nu tjatas det här. nu får jag ta tag i mig själv. ;)




Kommentarer
Postat av: sara

Jag ser den nya med löven iallfall :)



Sushi blev de ja, härligt. hoppas de smakar !

2009-08-13 @ 12:56:52
Postat av: Anonym

Jag ser den nya med löven , Jätte fint föressten ! (:

2009-08-13 @ 15:35:53
Postat av: Emma

Tack :)



Nä det gjorde det verkligen inte, ush ush ush.

2009-08-13 @ 19:43:14
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Monika

Be hon trycka F5 knappen.. :)

2009-08-13 @ 20:57:33
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Carro

Gjorde som Monika sa & det funka. Tack :)



Snygg den blev förresten :)

2009-08-13 @ 21:22:27
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Haha, bra att ni hjälps åt! ;)

2009-08-13 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0